DIE SONNE SCHEINT!

Tjeeena! Solen skiner och det är lagom varmt ute. Snön håller på att smälta nu också! Så bra.
Jag är arg på allt och alla just nu. Jag ve inte varför.. Jag borde va glad, Linnea kommer ju snart och så. Men vafan.. Jag funderar på att lägga mig i sängen och sova ett tag eller nått.
Jo, jag saknar Tokio Hotel så sjukt mycket. Man kanske inte kan sakna ett band liksom.. Men det känns så! Den känslan jag hade är obeskrivlig! Jag vill bara ha mer. Jag vill tillbaka, spola tillbaka tiden! Jag vill se Tokio Hotel öga mot öga. Jag vill se dom stå framför mig, kolla på mig, i ögonen. Jag vill ge allihopa en kram och bara försöka förklara hur jävla stolt jag är över dom, hur mycket jag älskar dom och hur mycket dom betyder.
När jag tänker tanken på att det kommer aldirg hända känner jag mig helt tom.. Jag vill verkligen. Jag hoppas verkligen. Men jag är stolt att jag just älskar det bandet så sjukt mycket!
Tokio Hotel är allt.



Imorgon ska vi till mormor och morfar och äta påskmat eller vad man säger. Jag är grymt sugen på cola också!
Men jag måste sluta dricka det!
Jag orkar inte skriva mer. Mina fingrar säger ifrån liksom!
Men vi kanske hörs senare.
/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0