EXAKT..

Tjenare! Kom hem från skolan för ett tag sen, det av en lugn dag. Vi hade ingen lärare till SOn, så vi fick sitta i spåret eller nått. Det va skönt! Annars va det bara planering, fast vi snackade om nått annat typ. Sen tyska, SO (som vi inte hade) och sen va det lunch sen slöjd!
När jag kom hem så åkte min bror och köpte fika, så nu sitter jag här och dricker cola och äter choklad. Jag som ska sluta med det, men ja..
Ikväll måste jag plugga tyska som fan! Har prov imorgon och kan inte alls mycket. Plus att vid fem imorgon så ska vi ha möte med rektorn och allt igen. Jag vill inte!

Men nu ska jag ta och dricka lite cola och plugga tyska!



Haha, soya ser typ.. kåt ut! Medans jag ser allmänt cp ut.

Men ha det bäst allihopa! ♥
/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0