Fredag!

Tjenare allihopa, nu va det länge sen! Men jag har faktiskt inte rört min dator på 3 hela dagar plus att jag har vart i skolan hela veckan och inte skolkat ett skit! Fyfan va jag är duktig asså!
Men I tisdags hängde Nille med mig hem, vi glodde på tv och i onsdags gjorde han det också, fast då kom Oskar lite senare också.
Men igår så va det ju lång dag och det betyder huvudverk. Fan! Jag hade så jävla ont i huvidet så jag inte kunde sova, fast jag somnade vid 6 tillslut. Sen vaknade jag vid 10 på kvällen och somnade halv 11 igen. Så idag är jag faktiskt pigg ;) Eller mer än vanligt iallafall..

Men idag är det fredag, sjukt skönt! Jag ska duscha, sen får jag väll ta och hitta på nått kul!



Bild från när moa och moa va här.
Underbart!


/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0