Glad Påsk!

Tjatja!
Glad Påsk förfan! För det är väll påsk idag? Haha.. Men ja, det borde det va. Vid halv 6 ikväll ska vi åka till mormor och morfar, så innan det måste jag platta håret, sminka mig och så.
Imorgon måste jag städa! Jag tror inte Linnea vill komma in i mitt rum just nu ;) Sen måste vi fixa dörren in till Thomas rum för vi ska sova nere i källaren och hans radio startar jätte tidigt på högsta volym! Det gillas inte. Men det blir bättre med dörr också, så slipper vi se han så mycket! Haha.

Moa har lite problem med datorerna där hemma tror jag. Men vi får väll se om hon kan blogga lite senare!
Men nu ska jag ta och börja göra mig i ordning så vi slipper slåss om toan sen. ;)

Ha en bra påsk nu!
/ maaatildaa



Erkänn att Linnea ritar fint också!? Så sjuuukt lika..

Kommentarer
Postat av: IDAAAAAA

JAG GILLAR INTE HANS RADIO :(

DEN DÄRA JÄVLA RADION VÄCKTE MIG :'((((

HAHAHAHAHAAHHAHAAHAH JAG BLEV FAN AS RÄDD

2010-04-03 @ 22:32:49
URL: http://idaalundin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0