Godmorgon!

Ja, godmorgon alla glada människor där ute!
Igår kunde jag inte blogga, hade ingen dator. Men jag städade lite igår, sen vid typ 9 (?) kom Nille, vi kollade på film och så, sen vid typ halv 12 eller 12 så gick han hem. Nej, jag är inte så duktig på att komma ihåg tider..

Skola imorgon, helvete. Jag orkar verkligen inte! Jag vill ha sommarlov, så sjukt skönt!
Menmen..
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, tror jag blir hemma idag, orkar inte göra nått. Just nu känner jag mig trött och tjurig.
Men nu ska jag ta och äta frukost! Ha det bra.



Ååh, 4 mars. Spola tillbaka tiden nu!
Jag vill känna den där känslan igen. Hela tiden. Det va underbart!
Och jag vill ha Moa här hos mig hela tiden!
Jag vill va lycklig och med Moa hos mig är jag världens lyckligaste unge! Man släpper allt och bara är sig själv.
Jag älskar dig allra bästavään ♥

/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0