hemma nu!

Tjena! Kom hem för ett tag sen, men Moa åkte hem nyss! Vi åkte typ vid klockan 10 till modehuset, sen åt/fikade vi lite på ikea! ;)
Här kommer lite bilder från idag!


hurfan står jag då..


jag: KOLLA MOAAA! COLA...
moab: omg, jag måste smaka lite, det borde väl inte va någons..
jag: hehheheh kanske inte..
moab(efter en stund): *tar en klunk och ställer tillbaka den lite diskret*
moab och moa: ASG!
efter en stund kom en kille och hämtade sin cola..

köpte nått grejs till håret, toffsar, och en ljusrosa tröja från GinaT!


Såja!
/ moa


Kommentarer
Postat av: moab

HEEHHEHEHE .... åååh, varför tog jag inte bara colan och sprang; " DEN SOM TAR DEN FÅR DEN!!!! " DUBBELHAKARÖST

:(

2010-04-10 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0