Hemma!

Tjena!
Nu va det ett tag sen jag bloggade, men jag har vart så duktig så jag har inte suttit vad datorn sen i Fredags!
Men i fredags så stack jag och Jossa in till stan på morgonen, jag käkade frukost sen åkte vi till skolan. Sen efter skolan så stack vi till stan igen, träffade nån Marcus som hon känner. Sen när vi kom hem gick vi ut, sen drog vi till homies med oskar, sen kom det ju fler såklart! Men det va en vanlig fredagskväll ;)

Klockan 4 på morgonen igår så åkte vi till strupö. Fyfan, men jag satt mig i bilen och sov där istället. Vi åkte dit för att slänga i båten och mamma och pappa skulle kolla lite på en stuga som vi ska fixa iordning så vi slipper dela med mormor och morfar och några andra. Det ska nog bli skönt när vi fixat det!
Men vid halv 12 kanske så åkte vi hem idag. Vi åt på vägen och sen lämnade vi kärran, sen åkte vi hem!
Så jag kom hem för ett tag sen.
Hela lördagen satt jag inne och kollade på tv, va så jävla trött och kände inte för att göra ett piss.

Tråkigt inlägg, men någon bild från strupö kommer senare.
Ha det bra! ♥
/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0