Jag lever!

Ja, jag vill bara meddela att jag lever. Men Linnea har ju vart här så jag har inte haft lust att blogga.. Men vi hade kul! Vi har gjort mycket.
Igår så åkte vi in till stan vid 4. Åt, sen bowlade vi! Det va länge sen, så det va kul. Sen när vi gick upp från bowlingen så skulle vi kolla busstider hem, men precis då kom en buss! Sån jäkla tur! ;)
Idag åkte hon hem :( Vid 4, jag saknar henne redan..

Nyss va jag uppe hos kaninerna och matade dom, sen skulle jag kolla om Jolly hade fått sina små bebisar, det hade hon! Men jag kollade inte hur många dom va och så, jag tyckte det va bäst att dom fick vara ifred. Men så grymt kul, 3e gången nu! Inte bara för henne, men ja!

Nu ska jag gå ner och duka sen äta, nu får ha det bäst!
/ matiilda




Söta Jolly :')

Kommentarer
Postat av: LINNNNNNNNNNEA

men jag saknar dej med :( ♥



sa du sten ? :DD

hahah, vi har gjort mkt jaaaaa!

och i sommar då de blir varmt och gott med pasta-sallad då jävlar :D ! ♥

älskar dej :*

2010-04-08 @ 19:11:44
Postat av: maliin

jag tycker du ska ta kort på kaninungarna :DD

<3333

2010-04-09 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0