Långpromenad!

Tjena! Jag kom hem från en långpromenad nyss. Eller enligt mig är en timme en långpromenad.. Haha, men jag känner mig sjukt duktig iallafall! Det händer ju inte ofta, men med kameran och Moa i telefonen halva vägen så går allt skit bra. Solen lyser och det är varmt som fan! Så härligt.
V å r k ä n s l o r ! ♥

Förresten så hängde jag inte med in till stan, orkade inte! Men jag känner mig 100gånger så duktigare nu ;)
Ni kan få några slumpvalda bilder.





Haha, het..






Ja, jag orkar inte lägga in fler :o Men det kanske kommer senare någon gång!
Nu känner jag för att springa eller nått! Men jag kanske tar och går till kaninerna ett tag.
Hörs kanske senare.
/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0