moab är en bajsig snigel!

Hejhejheej!
Snackade i tele med Mooooooa nyss! Och vi hade ju lite lagom kul på google translate.. Hehe, vi säger inte mer än så.
Idag har jag vart i stan en lite stund, skulle köpa en ny dataladdare, men dom dummisarna gav oss fel, så nu kan jag ändå inte sitta vid min data, så typiskt dom. Men nu får vi iaf en laddare som skulle kostat 800 för 500 kr, så det är ändå bra! Åker väl och hämtar den någondag snart!
Moab och jag bestämde (hehe, kaanske) skulle va en stund imorgon! Om jag inte skulle åka till Emmaboda, men tror inte det blir av, eftersom mamma och pappa har rätt mycket som behöver göras i farfars hus.. Men ah!

Hehehe, hot pics på Moa och mig!

Och till Matilda och Linnea: JAG SAKNAR ER, OCH JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE VA HOS ER NU MINA GAYAR :( älskar er!

Nu ska jag kolla på tv en stund innan maten!
Ha det bäst ♥
/ moa

Kommentarer
Postat av: moab

LOGGA IN PÅ MSN DIN SPOTTANDE LYSMASK :)

2010-04-07 @ 13:25:30
Postat av: LINNNEAAAAA

jag saknar dej med :( ♥

2010-04-08 @ 19:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0