(kvaliten på bilderna blev sämst)

HAHAH!
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN


Ingen skola för min del idag. Mitt alarm ringde inte så jag sov till 11 typ. Men det va spårdag idag, vi skulle bara kolla på film och va ute eller va det va. Så det är väl inte hela världen liksom ;)


Igår va det efter skolan hängde Malin med mig hem, vi åt och kollade på Baksmällan. Sen stack vi ut och cyklade runt lite. Sen handlade vi också, eftersom jag och min bror måste ha mat och så i veckan. Men sen stack vi till kiosken och då åkte Malin hem sen efter ett tag.
Sen va jag med massa andra folk! Jag skjutsade runt Anna och Catti på en cykel! Jag är duktig :) Haha, men vi och några fler tog en kort cykeltur ;)



Catti sitter på pakethållaren, Anna på sadeln och jag sitter också på sadeln och skjutsar! Sen Alex på min mammas cykel ;)



Jag sitter och kollar på Annas mobil, medans Anna har kul med min mobil ;)



Hihi, söta Anna!



Vi hade kul med det där, fast det där är ingenting mot hur kul vi hade lite senare! Jag och Anna dog kan jag tala om för er. HAHAHA

Men nu ska jag hitta på nåt annat. Ha det bra
/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0