onsdag

Jag sov hos Nicklas inatt och det va jävligt tur, annars skulle jag nog inte vart i skolan idag.. Men det va jag tamefan!
Dagen gick riktigt fort. Började med tyska sen hade vi HKK och efter det hade vi lunch sen typ engelska, det va dom jag kom ihåg iallafall och jag tror inte det va så mycket mer faktiskt.

Förövrigt så har dagen vart mycket bra! Jag hade sjukt kul.


Senare idag ska jag till Nicklas igen, ska nog förmodligen sova där igen. Sen är det skolfotto imorgon! Så jag har faktiskt plattat håret för första gången sen sommarlovet började. Så nu är det platt och fint igen ;) Ska ta och klippa topparna när mamma kommer hem sen!



HAHAHAHA, en kille från 9an längst till vänster, sen Rasmus, Anton och jakob! ;) Det va bara lilla jakob som ville va med på bild typ.. Eller iallafall posa!



Just nu dårå, jag ser så jävla trött ut så det kännes inte okej att visa hela ansiktet, haha..

/ matilda

Kommentarer
Postat av: Linnea

MEN ASSÅ HEJ GULL PLUTT

2010-08-30 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0