SKOLA IMORGON!

Och jag har nog aldrig haft sån här ångest förut! Jag vill verkligen inte. Jag vägrar! Nejmen, asså fan. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte! Jag börjar 8an och ska få betyg också, så allvaret börjar liksom nu.
Jag får tamefan inte va hemma flrea dagar i veckan nu mera. Jag måste plugga som en jävla gris. Men åååååh! Jag vill inte.


Men inatt sov jag hos Nicklas, kom hem runt 8 kanske, städade lite, duschade och lite så. Just nu sitter jag och kollar på tv och är inte trött alls. Känns inte okej, måste upp tidigt imorgon ju och för att jag ska klara det måste jag lägga mig typ nu, om inte tidigare.



Fast det ska bli kul att träffa malin igen! Har knappt sett henne på hela sommarlovet.. Känns inte speciellt kul! Men hoppas att vi kommer träffas lika mycket som förut nu igen.
Saknar ju den lilla tösen! ♥

/ matildaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0