8 månadeeeeeeeer!

Hej alla coolingar!

8 månader med min lille älsklingpälskling idag faktiskt!
Ja, vad ska man säga.. Jag älskar dig jättejättejättejätte mycket

 

Imorgon är det avslutning, niceeeeeeeeeeeeeee! hihi, måste orka upp då.. Vad jobbigt det vart, men jaja :)

Jag har MASSA roliga och onödiga bilder som ni ska få se nu.


Malin va här förrförra veckan nån gång, så jag tror att jag börjar där ;)







HAHA, söta!

Ja, det va tre stycken mycket fina bilder :)
Nu fortsätter vi med bilder från i fredags när jag fyllde år!









HAHAHA FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!



DET HÄR FICK JAG!



Colorna och chokladen plus en chipspåse fick jag av Adam, Rasmus och Lukas!
Objektivet av mamma och pappa
Tre trosor och en tröja av nicklas
Klocka, halsband och en ring av mormor och morfar + 500 kr
En jacka typ av min bror
Pengar av farfar och av moster
Av Tova och Malin får jag efter jul :)



Dålig bild på klockan, menmen :)


JAJA, HEJDÅÅÅÅÅÅ

/ matilda


Kommentarer
Postat av: LINNEAAAA

GRATTIS IGEN DÅ DIN LILLA KLUTT. ge mig ditt hår matildiss, du plågar mig :((( <3

2010-12-21 @ 23:15:54
URL: http://smothering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0