24 februari

Tjatja!
Jag kom nyss in från en ganska kort promenad med vovven. Det är sjukt fint väder ute asså! Lagom kallt och så.

Förrästen så älskar jag att vara själv hemma, ifall ni ville veta då. ;) Det är så härligt på nåt sett, typ lyssna på musik så hela huset hoppar, haha! Nej men nästan i alla fall. Laga mat, dricka kaffe, gå ut till kaninerna, gosa med alla underbara djur, tända eld i kaminen och jaa, det är så härligt!
Men igår så blev det ju inte så som jag hade tänk.. Men idag så KANSKE jag åker till stan, eller imorrn. Jag vet inte riktigt, men städa i källaren får min bror göra för det är hans grejor :o
Men mitt rum måste jag ta och städa. Kanske inte idag, men snart!

Men det kanske blir så att jag sticker till Wille idag också. Vi får se..


Ni kan få några bilder från promenaden!



Haha, en trött Salsa!





ja, jag tog inte så många. Men nu ska jag lägga in mer ved i kaminen och kanske fixa iordning mig om jag orkar ;)

Pusss!
/ matildaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0