inte länge kvar!

Tjena!
Nej, nu är det inte länge kvar! Bara några dagar kvar! Jag ska se Tokio Hotel. Med mina allra bästavänner dessutom! Åh jag är så lycklig!♥

Jaja.. Nu sitter jag här med lite godis framför mig och lyssnar på musik. Imorgon är det skola! Fyfan, jag orkar verkligen inte.. Hatar att komma tillbaka till skolan när det har varit lov! Det är så segt.. Men jag går ju bara 2 dagar i skolan, för på onsdag åker ju Moa och jag till Matilda! Så det är rätt skönt iallafall..
Imorgon ska jag också till optikern vid halv 9 eller halv tio, jag kommer inte ihåg riktigt. Så jag åker inte till skolan innan.
Förresten så funkade inte mitt internet igår, därför jag inte bloggade.
/ moa


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Tack så jätte mycket, vad snäll du är! (:

2010-02-28 @ 17:36:59
URL: http://bloggerska.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0