ja, exakt!

Nämen tjenare!

Idag så har jag haft kul, bara så ni vet.
Vid typ 4 (?) så stack jag till Wille och Jacob, vi kollade på nån film, kommer inte ihåg va den hette, jag och Wille hade kuddkrig ;). Sen satt vi och snackade typ och hade de trevligt! Sen gick vi till konsum och köpte pizza och drack kaffe, haha! Det va härligt.
Sen efter ett tag stack vi ut och träffade oskar, gick till kiosken köpte cola och lite så, sen gick vi in igen och skulle kolla på en skräckfilm och dricka kaffe, men filmen va sämst så vi sket i det så vi satt och snackade och drack cola och kaffe istället.

Sen stack vi ut och lekte på isen och sen kom min bror och hämtade mig!
Ja, det va väl det. Men min mage dog, så mycket skrattade jag! Wille är så jävla skön, fyfan asså.
Förrästen så har jag blivit kär i en av deras kattungar, ska fan köpa den :) kanske i alla fall..

Men ja, hoppas ni har haft lika kul som jag då ;)

/ Matiiiilda. ♥



slängen in en ganska gammal och het bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0