torsdag

Tjenare allihoppa!
Idag så har jag städat, vart på Tuna Park och shoppat ;) Sen hem, bytte om, stack ut till oskar, sen hem till Crille och där va Nille också.
Haha, crille sprutade vatten på mig :(
Men det va kul iallafall!

Förresten så köpte jag hårfärg också, så imorgon får mamma färga mitt hår, det blir typ brunt får jag väl hoppas.
Men jag köpte ett par jeans, en typ t-shirt, en tjocktröja, ganska tråkig med iallafall och örhängen, ett armband, den där nya mascaran med vibration. Ööh, joo! Ett par nya Converse igen! Hade ju ett par svarta förut sen köpte jag ett par vita. Men dom är bruna nu.. Haha. Så det blev ett par svarta igen. Dom är så sjukt sköna asså!

Ni kanske får se imorgon vad jag har köpt. Så får ni se hårfärgen också! ;)


Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och glo på film eller nått.
Puss!
/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0