trååk!

Ja, hej och hå!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på! Kanske ringer någon rolig människa som vill göra något.. ;)
Imorgon ska Sanna och jag ta spruta! Shit vilken mardröm jag hade inatt bara för det! Drömde att det va en stor, lång och tjock spruta som gick igenom hela min arm... Haha, fan dig Moa. Det va du som skrämde upp mig från början!
Jag orkar inte ta en ny bild, för jag sitter här med krullhår och helt ofixad. Men ni kan få se en gammal bild från typ förra veckan eller något.
Såklart är jag inte seriös! Det kan jag aldrig vara, hehe.




Kanske bloggar senare, det beror på om mitt internet vill som jag vill! ;)
/ mooooa ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

fett kul med sprutis!

2010-02-23 @ 20:16:08
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0