Godmorgon!

Jag vaknade för ett tag sen och började plocka undan på skrivbordet och alla kläder, det såg förjävligt ut. Men jag vaknade av att jag mådde sjukt illa, eller inte så jag kunde spy men min mage gjorde lite lagom ont sådär.. :( Men det är lite bättre nu iallafall.

Morgonen börjar med TH som vanligt. Mycket bra start på morgonen säger jag bara! Om jag inte får lyssna på TH på morgonen är hela min dag förstörd kan jag lova.
Men idag ska jag till Malin! ;) Vet inte riktigt vad vi ska göra, men fint väder är det iallafall!


Förresten så har jag fått skärm och sånt istället för min lilla laptop! Så det är fixat nu och jag är mycket stolt. Nejmen det blev skit bra! Det jag kanske kommer sakna är väl att ligga i sängen med datorn, men det är väl bara att koppla ur alla jävla sladdar och göra det, men jag som är så slö kommer väl aldrig orka det..

Men nu ska jag fortsätta plocka undan lite skit och så!



Något jag aldrig får nog av är dom här enormt vackra videorna!
Tom är tamefan den vackraste människan på vår fina jord!


/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0