Grym dag!

Yesbox, dagen har vart grym! FÖRUTOM... att jag inte kan bada :( 28 grader i poolen, hur fan tror ni det känns? Förjävligt kan jag lova.

Men Jossa kom runt 1. Vi drog till kiosken och köpte cola sen cyklade vi runt lite på hennes cykel. Sen drog vi hem till Jossa och hämtade pengar, det är tamefan typ 4 kilometer. Fyfan va jag är duktig, så långt tror jag att jag aldrig har cyklat i hela mitt liv! :O Jo, men kanske.. Men det blir ju 8 kilometer samanlagt plus massa mer!
Sen käkade vi på pizzerian och blev lika tjocka som vi va innan.. Haha!

Sen träffade vi en gayig nicklas.. heheheheh ;)



Jag älskar dig plutten

Men sen så stack jag och Jossa hem och tog cola och bullar och blev ännu tjockare.. ;) Och nu sitter vi här.
Hon ska ju sova här.

Lite bilder från dagen då! Lånade pappas kamera, så tog inte min rara systemkamera.. Så inte dom bästa bilderna.




Pizzan först!



gungning!





Sen satte vi oss på en stor kulle på skolan och skulle sola, men gräset va inte så skönt som vi hoppades på.. :(



Het då





MUUUUMSSSSSS....... Min drog ♥♥♥



Jag och Jossa hittade en fett mysig "håla" Vi satt där ett tag och bestämmde oss för att bosätta oss där! ;) Nejmen det kommer bli vår nya tjockis plats.. Men runt där är det en jätte stor "gräsplätt" som man även kan ha mycket kul på.



R.I.P :(
Nicklas hade sönder mitt ENORMT fina armband som jag gillade starkt, som jag fick av oskar. FÖR ANDRA GÅNGEN :( omg..
Jag saknar det. Nejmen asså jag har tamefan haft det där jävligt länge nu. Det har suttit på hela tiden. BOKSTAVLIGT TALAT HELA TIDEN! det känns tomt..

Får räcka nu. PUSS PÅ SKINKAN!

/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0