Omg va länge sen det va jag bloggade..

Ja, precis som matilda skrev så kan jag fortfarande inte komma in på bloggen. :s Jag vet verkligen inte vad det beror på men sanna kommer inte heller in på sin. Iaf så har det hänt mycket sen jag uppdaterade sist! I lördags så satt jag vid tvn och trodde att inget speciellt skulle hända förutom att moa skulle komma till mig. Men när jag kom ut så stod linnea i dörröppningen! Haha dom skulle överraska mig. Får en liten känsla av att moa ville hämnas sen matilda och jag överraskade henne. Men ja iaf under tiden hon va här så har vi kollat på hitta nemo (HAHA!), stått utanför ica i spöregn så sminket rann, blivit rädda av ett rådjur som skrek mitt i natten, lekt nunnor, ätit massor av glass, skrattat och haft kul, badat, vart inne i stan, och ja massa mer haha! När jag kommer in på bloggen igen så kommer det många bilder! Men jag vet inte när det kommer funka, snart hoppas jag på. Hoppas ni har det bra! /Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0