STRUPÖ....

Tjenatjena allihopa!
Riktigt dålig uppdatering för både min och Moas del, men hon kommer ju inte in på bloggen och jag har vart på strupö sen i måndags och kom hem igår kväll vid 10 ungefär.
Nicklas har vart med också. Men jag, pappa och nicklas åkte hem igår då, sen ska vi tillbaka imorgon kväll och stanna där i cirkus 2-3 veckor.. Sjukt långtråkigt kommer det bli. Men mina sysslingar kommer några dagar sen också. Vi ska kanske åka båt till Öland då, eller nåt sånt ;)
Sen får man hoppas på att Moa och Moa ska kunna komma nån gång också..

Men just nu packar jag lite. Måste packa för minst 2 veckor frammåt. Så jag kommer lätt glömma bland dom viktigaste sakerna. Typ kameran.. Haha, nejdå.
Men jag glömde min mobil kvar på strupö! :((((( hur fan kunde jag? Menmen. Ska dit imorgon så då får jag ta väl hand om min lilla älskling..



Vid hamnen



Nicklas höll på att ramla i där..



Jag vid hamnen



Vid ena badplatsen, eller badplats är det ju inte, men det är en stege iallafall





Vid den andra badplatsen ;)





En blöt vovve



Vi åkte till Brånö också!

Orkar inte lägga in fler, men ni får nog fler när jag kommer hem sen.

Uppdateringen kommer bli sämst nu om inte Moa kommer kunna komma in på bloggen!
Men vi hörs om några veckor.

/ matildaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0