VART TOG SOLEN VÄGEN!??!?!

Sjukt varmt har det vart idag, men nu försvann solen.. :( Jag har solat ungefär halva dagen, sen har jag dammsugit poolen och badat, va där i ungefär en timme helt själv.. Men det va riktigt skönt! Eftersom det blåser så va det tamefan varmare under vattnet än över! ;)
Jag har inte gjort så mycket mer än att sola och badat.

Min bror och min pappa har vart på brandlarm hela dagen idag.. Sen ungefär 8, halv 9 imorse (?) Det är en gräsbrand som har spridit sig fett mycket. Jag tror det va tre olika stationer där förut. Men inte säker. Men ska inte klaga, pengar får vi ju iallafall!
Påtal om bränder och skit.. Jag vill fan bli brandman, fett kul :) det är min plan här i livet! Nejmen kanske..



Jag idag efter badet ;)



Haha, va tvungen att gå in ett tag för det va så varmt..
 Grymt het bild

/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0