yesbox

Godmorgon!
Vaknade nyss typ, har inte vart så varmt inatt så jag har sovigt något bättre än alla andra nätter. Men igår va jag med Tova, det va sjukt länge sen, så det va kul. Vi badade, gick till kiosken och köpte glass, sen tillbaka och bada lite, sen hem till Tova. Sen stack jag hem och åt pizza med moster, stefan, kusinerna, mormor, morfar och mamma. För pappa fick larm direkt när han kom innanför dörren.. Det brinner tamefan överallt fortfarande :o Nejmen, jag tror det mesta har slutat iallafall.
Men mina kusiner va och hämtade sin lilla kissemisse hos Nicklas och Malins mamma efter det! Så sjukt söt.



Jag och kusinerna ;)

Bra start på morgonen med TH, nu ska jag fortsätta lyssna och kanske ta och städa lite..?

/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0