Är jag inte duktig..

För jag har nyss gjort fysikläxan och pluggat på tyskaprovet. Har ju tyskaprov på tisdag men om jag ska va ärlig så är det inte så mycket jag fattar, man blandar ju ihop hela skiten! Men jaja.. Men med lite cola och jordgubbar och sol så gick det rätt bra .. ;) Fast jag spillde ju ut nästan hela colan innan jag skulle ut så det va ju inte speciellt lyckat.. HAHA, typiskt mig att göra det.. 
Nu måste jag iallafall hoppa in i duschen, för jag är såå jävla äcklig just nu.. Har inte duschat sen Moa och jag va och badade så mitt hår ser ut som något jag inte ens vet.. Haha. När jag släppte ut håret sa mamma: men du behöver ju inte ens använda hårspray, ditt hår står ju rakt ut iallafall!
HAHAH..

Tummen upp... Eller nåt

/ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0