Bilder från strupö!

Yesbox, nu kommer dom! Inte så många och inte så roliga, men iallafall.



I hamnen, innan vi åker ut till strupö.









Blötdjuret..





På vägen hem med båten.

Men nu får det räcka, kanske kommer mer sen.
Ingen skola för mig idag.. Men jag skulle ta 12.10 bussen, men när jag kollar i plånboken så ser jag att jag inte har nåt busskort och kom på att oskar har det. Så det gick åt helvete. Jag gjorde iordning mig helt i onödan också. Menmen..

Nu ska jag hitta på nåt roligare, ha det bra!
/ matilda


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej har du några bilder tagna från Strupö? Var mycket där när jag var i typ 10 - 20 årsåldern..

2010-10-31 @ 07:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0