Bilder!

Ja, bilder från 40års festen och några bilde från idag! Hann ta några innan min kamera dog.. Efter det dog min mobil, jag blev riktigt förbannad. Men jaja..

Min moster blev en tant..

Kusinvitamin! ;)

Moster & mamma



Sen kom det några som spelade vackert för oss.



Moster & kusinen. Mycket söt bild ;)

Jag orkar inte lägga ut fler, eller asså dom va andra va inte så roliga. Det va bara bilder på gubbar och tanter ;)
Men några bilder från idag då!



På bussen till parken zoo!





Fina flickor utanför parken zoo









Gangster..



HAHAHA, jag älskar bilden starkt!

Men bilder på djuren får ni lite senare, ska in till stan och käka nu. Hoppas ni har haft det lika bra som jag idag!

/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0