INGEN SOMMAR UTAN REGGAE!

Nejfan, ingen sommar utan reggae! ;) Men godmorgon alla fina människor. Moa kommer ju som sagt tio i 4 till mig. Vi kommer ha det bäst! Så ni får va beredda på dålig uppdatering den här veckan. För det ska va jävligt fint väder! Så jag och Moa känner nog inte för att sitta innne vid datorn hela dagarna.

Jag sitter här och saknar mitt långa hår :(

Låångt och platt och vackert.. Lite smått iallafall





Hur kunde jag klippa av det..? Men det va bra för mitt hår, men iallafall. I sommar ska jag köra med hårinpackningar och inte platta, då jävlar

Nu ska jag fixa naglarna och göra mig i ordning!
Puuuussssssssssssssss!

/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0