MARKOOLIO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hehehe.. Jag älskar Markoolio! Han va min största idol när jag va liten, men han va väl allas idolier när man va liten ? Men iallafall, jag älskar hans musik! Eller texterna. Han är så jävla skön! Sitter här och lyssnar på han nu, så mysigt! Kan tamefan alla låtar också. Om det är nån jag inte har hört så ska jag fan ta och fira lite för mig själv!

Men idag vaknade jag av att jag hade sjukt jävla ont i örat! Hörde ingenting och det gjorde ont hela tiden. Nu har jag tagit treo och det blev lite bättre. Gör inte lika ont nu iallafall. Men jag hör förtfarande ingenting i det örat :o Jo, lite kanske.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, just nu är det ganska fint väder. Kanske ska passa på att damsuga poolen..? Den ser inte så frestade ut just nu.

 

Min man.
Närå, men fan så skön pöjk

/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0