Mysdag med klassen!

Yexbox, det hade vi idag. 7c är klart bäst säger jag bara! Vi kollade på några filmer och satt och moffa i oss massa onyttiga saker och låg under täcke. Mycket mysigt.
Imorgon ska vi till Parken Zoo, vi ska mest kolla på alla djur tror jag. Eftersom vi håller på med nåt skit i SO och NO.
Snart är det sommarlov, det börjar kännas nu asså. Ska bli riktigt skönt. Massa roliga planer för sommaren har jag också!
Jag gick med krull till skolan idag! Rent jävla skandal :o Men mitt hår måste vila från den där jävla plattången ett tag nu, men jag tänker platta det sista gången på fredag. Sen tänker jag ha krull hela sommaren! Kanske vid något speciellt tillfälle så plattar jag det. Men annars får det va krulligt.

Jag & Malin idag i skolan



Mitt hår är fult :( Men mitt hår mår bra av att få lite frihet ;)

Nu ska jag tvätta bort sminket sen kolla runt lite på datorn sen sova. Så säger väl godnatt! Sov gott nu förfan!

 / matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0