Onsdag!

Godkväll gott folk! Idag har jag tagit det lugnt, sen vid typ 4 kanske så kom nicklas och vi badade. Eller "badade" det va svin kallt men vi gick i iallafall. Eller han puttade i mig, sen tog det ett tag innan han kom i ;)

Men sen vid typ 6 så åkte han hem och då åkte jag och pappa och hämtade Tova! Vi va uppe hos kaninerna och sen satte vi oss vi datorn ett tag sen försökte vi också bada. 17 grader i poolen och ingen sol. Sjukt kallt.. Men efter vi hade doppat oss så gick vi upp och duschade. Riktigt mysigt. Jag försökte tvätta Tovas hår, fast jag typ dränkte henne..
Men kul har jag haft iallafall!

Min morgon bestod av :



1an och 2an iallafall. Nu blire 3an! Sen ska jag sova, är sjukt trött.

Godnatt!
/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0