Söndag!

Tjenare, sitter här just nu med min lilla syssling bredvid mig. Okej, han är 11 men han är liten iaf :) 
Vi va på studenten igår, mycket trevligt. Nej, men lite kanske..
Efter studenten så hängde jag med mina sysslingar till Tuna Park och åt, sen åkte vi hem till dom, sen gick vi till stan och kollade på andra studenter. Sen åkte vi hem till oss igen och min bror fick paket och lite sånt!

Förresten så köpte jag en ny mobil idag. Äntligen! Jag är nöjd med den iallafall. Det är en LG GT400 svart.




Yes, så ser den ut ;)

Bilder från studenten kommer nu! Blev inte så många bra, menmen..



Den satt på lastbilen då, ni ser " Thomas " heheh.. riktigt snyggt.



Deras lastbil.



I väntan på att dom skulle komma ut, mina kusiner sysselsätte sig med att blåsa i dom där grejerna.





Thomas & Morfar



Thomas, mormor & Erik



Jocke & Thomas, hans kompis tror jag.. Haha



Thomas längst bort.



Lastbilen



Elvis va och hälsade på också ;)



Thomas och vovven!

Men orkar inte lägga in fler, det va några iallafall.

/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0