TJENA!

Hej och hå!
Igår bloggade jag inte för jag va i stan, sen har min data blivit cp, så den stängs av hela tiden verkligen.. Och jag hade verkligen inte tålamod och tid att fixa det, men iallafall!
Igår i stan köpte jag en mörk jeansjacka på kappahl och en ljusrosa bikini på gina tricot!
Men hittade inte nånting till skolavslutningen, så mamma fick typ panik på mig. Hon klarar inte av att gå med mig på stan, jag är omöjlig ;) HEHEHEH..

Men idag i skolan gjorde vi iallafall inte alls mycket! Film, frågesport och nästan ingenting på lektionerna! Men de va ju skönt.
Målade precis naglarna vita, men nu när jag kollar på dom så ser jag att dom är helt cp och kladdiga redan bara för att jag började skriva, HAHA, typiskt mig.. ;)
Nämen, ja, det va bara det tror jag!
Imorgon ska vi till Kolboda och bada och sånt med klassen, typ klassdag eller nått. Hoppas det blir bra väder bara!


/ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0