11 mars!

Tjenare! Nu sitter jag här och pluggar tyska och det har jag gjort ett tag nu. Jag känner mig sjukt duktig! Det är sjukt mycket papper och böcker jag måste läsa i, om allt! Nästan då plus på datorn.. Jaja, sånt är livet. Förresten så har jag bestämmt mig att jag ska ha MVG på mitt tyska prov nu, bara för att jag pluggar som fan, så om jag inte får det blir jag riktigt förbannad!

Jag va ju på sjukhuset idag, snackade med en sjukgymnast igen då, hon sa bara att jag skulle fortsätta göra mina övningar och inte sitta vid datorn lika länge och så skulle jag såklart ut och röra på mig.. Men helst ska jag börja träna igen säger hon. Men jag vill, måste bara orka! Sen skulle jag tydligen till kuratorn där, så vi snckade om hur jag skulle göra för att få bort huvudvärken, men hon sa ju bara likadant som alla andra. Jag kan redan det där och jag vet vad jag ska göra och inte göra! Så vafan ska jag då till sjukhuset hela tiden? Ajaa..

Nu ska jag ner och hämta cola sen fortsätta med tyskan! Ha det bäst ;)
Puss förfan   / matilda



det ser ju inte speciellt lockande ut kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0