3e mars - 6e mars!

Så, nu ska jag lägga in lite bilder från när Moa och Moa va här! Från både min och moas kamera! Moa hade inte så många bilder, så då får jag fixa det. ;)


Moab, jag och Moa ;)



sjukt het bild!





Haha, moa och jag är seriöst skadade någon stans..











ja, vi kan inte vara speciellt seriösa ;)





så vacker!





EN PUSS! :)







sjukt het man kan va då..





Hahahaha, kolla Moab! omg, min humor är sämst, men det va fan lite kul!





en moab också!







hej jag heter matilda och jag älskar min tröja, hejdå :)



Ja, nu får det ta och räcka tycker jag. Moa kanske känner för att lägga in fler sen, men ja, vi hade sjukt kul iallafall!
Bland som bästa dagarna i mitt liv!
Jag älskar dig bästavän. ♥

Ni får ha det bra, puusss! / matilda


Kommentarer
Postat av: idiiis...

tänk om jag oxå ville ha en puss dåå.....

2010-03-09 @ 07:12:16
URL: http://idaalundin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0