4 mars 2010 - kärlek!

Tjena, skola imorgon. Jag orkar verkligen inte.
4 mars 2010, den bästa dagen i mitt liv! hittills iallafall! Fyfan vilken känsla, har seriöst aldrig känt så förut. Helt jävla underbart! Det va första gången, men fan inte sista säger jag bara!

Jag älskar Tokio Hotel så jävla mycket! Känslorna för dom blev bara mer när jag såg dom live. Att man kan älska ett band så här mycket, det är sjukt. Så jävla mycket skit jag har hört av mina kompsiar om just Tokio Hotel känns inte speciellt kul! Men jag står för vad jag tycker och känner och just nu så är det TH, jag kan bara säga en sak. Tokio Hotel är allt! Jag blir glad bara av att lyssna på en låt av dom men ändå så många gånger jag har gråtit till deras låtar av ren kärlek! Jag är så lycklig av att just älska det här bandet. ♥
Åh, jag va bara tvungen! 

Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket sen sova. Jag är sjukt trött!
Godnatt! / matilda ♥



käääääärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0