9 mars

Shit, det är mars! :o Och ja, det kom jag på nu. Haha, nejdå..
Men iallafall. Kom hem från skolan typ för en stund sen, slutade kvart i fyra.. Så segt att gå så länge verkligen, men det va rätt kul idag faktiskt!

Såg att Matilda hade lagt ut rätt många bilder, men långt ifrån alla, hahah herregud så många bilder vi tog! Finns många fler. Kanske lägger ut mer bilder nångång, om det är någon jävel som vill se...? ;)

En bild som jag tog för några minuter sen.

Nu ska jag städa lite på mitt rum, ser förjävligt ut verkligen! Alla mina grejer som jag hade med till Matilda ligger utspridda över hela golvet. Verkligen bokstavligt också..

Hörs senare tror jag väl! ♥
Puussis!  / Moooa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0