bästavän!

matilda, fyfan va jag saknar dig. det har ändå "bara" 3 veckor sen vi träffades. men ändå saknar jag dig så otroligt mycket. det är liksom med dig jag mår allra bäst, vi har så sjukt roligt tillsammans, samma sjuka humor, vi tycker och tänker nästan exakt likadant ofta. vissa kanske inte tror att det går att vara allra bästavänner när det är så här långt emellan oss, men vi har visat att det går! avståndet mellan oss ska inte få förstöra någonting. visst, det är jävligt jobbigt att inte kunna träffas exakt när vi vill. men vår vänskap är så stark! vi har kännt varandra i ungefär 2 ½ år, och det är tack vare en sida. det är helt sjukt! men jag är så glad att jag hittade dig, för det har jag behövt.. utan dig vid min sida hade jag inte orkat ett skit! du är allt bästavän, så är det. nu och föralltid. jag älskar dig mest av allting. ♥


vi är bäst.
/ din mååås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0