Dagens outfit!

Jag tänkte bara slänga in dagens outfit nu innan jag äter och firar farmor och så!





Ljusblå jeansleggings - Gina tricot.
Randig tröja - Bik Bok.
Tokio Hotel armbandet (igen då) - Rockzone.
På dom andra armbanden syns inte " smyckerna " men köpta på Glitter.
Dödskalle halsband - på nån båt till Riga.

Ja, det va väl det. Jag älskar vädret idag! Det ska va sol och blå himmel! Fast nu ska snön bort, sen är det perfekt. Förresten så kommer jag ingenstans med min städning.. Jag har bara lagt alla smutsiga kläder i en hög. Sen är det bara resten kvar. Jag är så duktig på at städa! Eller inte..
Men nu ska jag gå ner och säga att dom ska skynda sig med maten, är sjukt hungrig :o

Puss! / matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0