Dålig uppdatering, för min del..

Tjena! Det känns som det bara är moa som bloggar nu mera, eller det är hon som är mest aktiv iallafall! Men det är ju bra ;)
Det är ju prao hela veckan, igår orkade jag inte ens gå upp.. Men idag så kom jag iväg. Praoar hos pappa för jag inte hittade någon annan, fast fick va inne på flügger färg också.
Vid fyra ungefär så åkte jag och pappa till en djur affär, skulle köpe en guldhamster eftersom min ena dvärghamster har dött och den andra är sjuk och massa, så den lär dö snart också.. Men det blev två Gerbiler, sjukt söta! Två hanar, vet inte vad dom heter ännu, men får väl hitta på det snart. Dom är hur pigga och glada som helst. Dom är inte riktigt handtama än, men dom bits inte iallafall och det går ju att hålla i dom såklart. Men måste få dom mer gosiga liksom.

Ikväll MÅSTE jag duscha, sen platta håret. Blöööh, jag orkar inte! Men jag måste.



inte dom bästa bilderna, men ville inte göra dom blinda med blixten! Haha.
Han till höger är nyfiken och pigg som fan :o Sen den andra är lite borta..
Haha!
Ja, men nu tänkte jag tvinga in mig själv i duschen. Puusss!
/ maaaatiildaaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0