En rubrik ska det va här..

Tjenare, idag vaknade jag vid tio, sen somnade vid halv ett och sov till halv fyra! Men ändå la jag mig väldigt tidigt igår. Så skönt! Men det va Tova som ringde och väckte mig iallafall. Så jag fick gå upp och klä på mig och lite så, sen gick jag och mötte henne. Sen vid sju så gick vi hem till henne och bakade chokladbollar ;)
Det va JÄTTE länge sen vi va. Men vi hade riktigt kul iallafall!
Imorgon måste jag upp tidigt igen.. Usch, det är det värsta som finns! Men sen på kvällen funderar jag på att dra till " homies " och träffa folk eller nått.

Lite bilder när vi va hemma hos mig kan ni få nu!



toooova!



smygfottare? :(



Mjukisbyxor - Bik Bok tror jag :o

Linne - Gina Tricot
Tokio Hotel tröja - globen
Random armabnd som jag haft sen jag va liten!

Mycket sköönt att slippa jeans idag.





gulligt..

Nu ska jag tvätta bort sminket sen tänkte jag ta och sova. Om jag ska upp sju imorgon så lär jag faktiskt sova nu alltså!
Ajaa, godnatt! / matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0