Glückwunsch Georg!! ♥

Tjenaretjenare! Ja, som sagt så fyller Georg Listing 23 år idag! Ett stort jävla grattis till han! ♥
Dagen har vart sämst däremot.. På gympan fick jag en boll AS hårt på näsan och det gjorde fan inte lite ont, plus att jag är så känslig så jag får ju så förbannat ont i huvudet av sånt! Men näsblod får jag aldrig iallafall! Sen några minuter senare så får jag en till boll i huvudet. Hur fan tror ni det känns? Helvete säger jag bara. Så mitt huvud dog idag. På vägen hem kände jag bara att jag ville spy.. Men jag klarade mig och kom hem och la mig i sängen direkt och sov. Jag vaknade för ett tag sen och har fortfarande ont i huvudet.. Men bättre är det iallafall och med lite cola så blir det ännu bättre!
Just nu vill jag vara hos Georg och typ gratta han känner jag.. Fyfan va härligt det skulle va! Menmen..
Imorgon är sista dagen innan lovet, så då tänker jag gå till skolan! Jag känner mig så sjukt duktig också, jag har vart i skolan varje dag den här veckan!! Fast igår åkte jag hem, men det räknas inte ;)

Men nu måste jag försöka plugga mer tyska. Har NO och tyska prov imorgon, på NO:n vet jag inte ens vad jag ska plugga till, så det kommer gå åt helvete.. Men tyskan kommer nog gå bättre, fast jag funderar på att flytta fram det till efter lovet. Men vi får se hur det blir med det!
Men ha det bäst allihopa. Puss!
/ matildabeee



Grattis världens bästa Georg! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0