jag är beroende..

Hejsan!
Jag vaknade ganska tidigt, farmor är här och hon fyller idag eller nåt sånt, kanske imorgon. Jag vet inte. Men min frukost blev cola och fyra bullar! Haha, gott va det iallafall ;)
Igår va jag på ungdomsgården till typ halv elva sen vid ungefär tio i elva så gick jag hem, det blev sjukt kallt ute. Men jag hade kul iallafall.

Rubriken säger allt. Jag är beroende av Tokio Hotel! Jag brukar lyssna på allt, men nu är det bara TH som gäller.. Det är sjukt, i början va det också såhär, sen har jag lyssnat på allt men såklart TH mest! Men nu har jag gått tillbaka igen. Jag älskar deras musik, så sjukt underbar! Men ja, jag har vart både ledsen och glad sen konserten. Jag saknar det så mycket så det gör ont! Men jag är ändå glad för att jag har vart där. Sjukt glad! Men det är nog så för dom flesta.


Förresten så tänkte jag börja med " dagen outfit " här på bloggen ;)
Så nu kan ni få gårdagens outfit!



En " enkel " outfit.
Gamla blåa jeans - kommer faktiskt inte ihår vart jag köpte dom :o
Svart linne - Bik Bok
Mörkblå tjocktröja - Bik Bok
Tokio Hotel armband - Rockzone

Ja, ganska tråkigt.. Menmen ;)

Nu tänker jag plugga tyska igen! Ha det bäst.
/ matilda gåsberg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0