Jag hatar vårdcentralen och sjukhuset!

Tjenatjena. Rubriken säger allt! Det känns som jag börjar bli känd på sjukhuset och vårdcentralen. Men iallafall, jag va på vårdcentralen idag. På ett återbesök typ, för några veckor sen eller någon månad kanske så va jag där och tog prover. Jag är ju så sjukt trött hela tiden och går inte i skolan för det.. Men proverna visade inget, jag mår så jävla bra man kan må! Men det sitter i huvudet på mig. Det är JAG som måste tvinga mig själv till skolan och blablaaablaa...
Jag hör samma historia varje gång! På torsdag ska jag till sjukhuset igen. Ska snacka om mitt huvud igen. Fan! Säger jag bara! Jag orkar inte, jag vet vad jag måste göra, jag vet hur jag gör så att den ska förvinna, jag vet att jag måste röra på mig och massa sånt! Jaja.. får väl säga det till dom så jag slipper åka dit hela tiden.

Men efter jag och mamma va på vårdcentralen åkte vi till Tuna Park och åt lunch, sen gick vi in och kollade lite. Jag har inte fått mina pengar än, så det blev bara en eyeliner och ringar. Ganska billiga.. Men dom va rätt fina! Sen köpte vi kanin och hund mat, sen åkte och köpte present till mina kusiner som vi ska till i helgen!
Sen när vi kom hem så la jag mig i badet, så otroligt skööönt! Men nu sitter jag här och gör ingenting. Ska snart på promenad med vovven.
Imorgon är det klassfest! Om det är tråkigt där tror jag att jag drar till homies som det heter (alltså ungdomsgården typ) och hittar på nått ;)

Dagens outfit får ni inte idag, jag orkar inte. Men imorrn så slänger jag nog in den!

Nu ska jag ta och klä på mig och gå ut med vovven! Puuusss
/ matilda



bild från veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0