Prao!

Hallå där!
Kom hem för ett tag sen, det har gått bra idag! Inte för att jag gjort så mycket, men iallafall. Ikväll ska jag KANSKE med till strängnes och flyga. Pappa och Thomas åker dit varje onsdag ungefär och flyger! Alltså radiostyrt såklart.
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.. Kankse går till kaninerna eller något.

Förresten så kommer Linnea visa upp sitt fina nylle här på påsklovet! En Linnea och en Matilda, då jävlar! Jag älskar dig min lilla kontorsstol bonny! Haha, omg!

Ja, jag har inte så mycket att berätta.. Men bloggar kanske mer senare, puss! ♥
/ matilda





Bästa syster!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

JA DÅ JÄVLAR!! hehhe....

hahaha bonny..

älskar dej bästa syster :* <3333

2010-03-26 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0