sämsta dagen på länge!

tjena! idag på morgonen blev jag väckt av min lillasyster. hon skrek i typ 40 minuter såhär "kommer du mamma? kommer du mamma? kommer du mamma?" om och om igen. hon är en jävel utklädd till barn som mamma brukar säga ;) heheh.. och sen glömde jag såklart min mobil hemma! och sen utedag när vi kom till skolan. gick 9 km med kramp i hela foten.. sen va vi tvugna att stå ute i en timme och vänta på bussen, fast mamma och pappa kom och hämtade sanna och mig för dom körde ändå förbi. så det blev inte alls bra dag idag. kommer säkert bli förkyld nu också, skulle inte förvåna mig liksom. jag är fan sjukt trött och har typ ont överallt..
tror inte jag orkar färga håret idag heller, men får se, kanske! det beror på om jag orkar.

NEJ, DET GÅR INTE SÅ BRA MED ATT VA SERIÖS, MEN VAFAN.

/ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0