shalala

GOOOD KVÄLL! Haha, nej jag skämtar..
Jag vet att ni undrar vad jag håller på med just nu.. Då ska ni få veta exakt! Jag försöker börja på min matteläxa (har försökt börjat i 2 timmar nu, det förklarar rätt mycket), och jag har lite kul på msn med Matilda, och Ida. Hon är fail hela hon.. Nej jag skoja, nu ska vi vara snälla! ;) Sötnos..

Idag har jag städat rätt länge, jag har dammsugit, dammat, och skurat och plockat undan allting som inte skulle va här ifrån mitt rum! Packade äntligen upp resväskan från när jag va hos Matilda.. Haha, så frech jag är!
Vid 8 så ska jag ner och kolla på blåsningen som är på trean! Lite kul att kolla på faktiskt. Sen efter det måste jag fortsätta med läxan och sen duscha! Fast det är riktigt skönt när man har bäddat rent!

En bild från mitt i städningen med min superdåliga mobilkamera!

puss! / moa


Kommentarer
Postat av: moab

bäddad rent? första gången på 3 år? :)

haha nesk.

men hur fan ska du kunna sätta nytt örngott på kuddarna? det är ju bara lösa bitar i dom :)

HAHA, kan se det framför mej, att du står där och plockar i bitarna i kudden, en efter en, haha!

JA, JAG HAR TRÅKIGT.

oj, lång kommentar ... aja hoppas att du enjoy it baby ;)

PÖSSHAAAAAAAAAAAAAJ

2010-03-15 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0