skola!

Hejsan! Idag har det vart en vanlig skoldag. Hade två timmars sovmorgon men ingen skjus till skolan, så fick ta skolbussen in med malin och sitta där i två timmar och malin har inget busskort, så kunde inte ta stadsbussen.. Jag hatar det! Men sen hade vi SO, NO lunch, idrott sen va det slut! Efter skolan gick jag till kiosken och köpte cola, sen gick jag hem och gjorde hamburgare och darck cola ;) Men fan va ont i huvudet jag hade! Så jag sov ett tag sen.
Men nu sitter jag här och pluggar lite tyska då och då. Jag vill fota, men jag orkar inte. Haha ja!

Ikväll tror jag att jag drar till ungdomsgården, men jag vet inte. Kanske bara sitter hemma.. Jag är ju så sjukt slö så jag vet inte om jag orkar göra nåt ikväll!


Men nu ska jag hitta på nåt, puusss!
/ matilda



het bild från gympan!
Emilia, jag, Emma och Emma ;)

Kommentarer
Postat av: emmaandvret

guuud så vackra vi är !!! :') <3§

2010-03-14 @ 21:16:55
URL: http://emmaaandvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0