städa, städa, städa..

Hejsan allihoppa!
Ganska dålig uppdatering för min del menmen..
Igår så åkte jag hem från skolan vid typ 12 ? Fråga mig inte varför. Men idag kände jag mig tvungen att vara hemma för att hinna städa och allt! Ja, jag städade mitt rum typ nyss, men det ligger redan kläder, pennor, mobiler och disk ÖVERALLT! Jag är ju så duktig på att hålla rent alltså..
Men jag och min bror har iallafall plockat undan i källaren, jag ska bara dammsuga där nu och i mitt rum.

Imorgon så slutar vi vid 2, så då hinner jag hem städa lite sen måste vi åka och hämta Moa och Moa vid tågstationen! För om allt går som det ska så ska dom komma vid 4, men det lär ju bli förseningar och massa..

Men nu måste jag börja städa, puss!
/ matildaaaa ♥



slänger in en bild från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0